Pemollow

THYB on Facebook

Tuesday, September 22, 2015

Uftalmulugia 2 : Second chance


Assalamualaikum. Hye.

Sila rujuk entry2 lepas yang berikut :



So masa aku tengah membazir2kan masa macam yang aku selalu buat tu, ada lah member sorang ni tweet pasal result exam.

Tuhan kasi najah, plis.

Oleh kerana aku pun tak pasti dan nervous lah nak tahu result, maka aku ambik jalan selamat dan tak reply lah tweet tu. Aku hantar message.

Tapi dia tak reply. Lama aku tunggu.

So I was like, whatever nanti keluar lah link kot. Pastu aku pun pergi mandi.

And a friend of mine hantar message di Fb, bagitahu good news.

Literally smiling like his.

Alhamdulillah, najah.

Member yang sorang lagi pun najah juga. Kiranya satu batch lulus belaka. It's a good thing.

Semoga tahun depan ni aku akan lebih rajin dan tak merepek sangat.

Or you can expect this kind of entries next year. Lol.

***

On the other side of me, ada satu bahagian dalam hati aku nak cerita sesuatu yang aku akan cerita bila aku rasa selamat sikit, which is now.

Mungkin lepas ni aku akan tulis satu entry paanjangggg pasal benda ni.

It's not really a nice thing, but it's honest. I'm just not brave enough to say it till now.

Who knows I might actually write it?

Thanks for reading. Bye ;)

7 comments:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Hikaru Yui said...

@sherlina halim walaupun komen bangang tapi aku approve jugak la na bagi nampak mcm ada org komen sikit kan.

hukhuk

Yasmin Nabila said...

haha tahniah.

Yasmin Nabila said...
This comment has been removed by the author.
Hikaru Yui said...

@Yasmin Nabila tengkyuu

=p

amira faqihah said...

mabruk !

Hikaru Yui said...

@amira faqihah tengkyu.