Pemollow

THYB on Facebook

Thursday, August 6, 2015

To Write Shit And Still Be Okay With it


Assalamualaikum. Hye.

Masih menunggu result exam. Doa2kan.

Sebelum exam habis, aku tak update pun blog even blog pendek malam2 tu. Semuanya atas dasar tunggu habis exam lepas tu blogging la sampai lumat.

Sudahnya, tidak juga.

Malas lah menulis. Hahaha.

Banyak benda nak tulis, tapi banyaknya dah ditulis orang lain. Aku end up jadi pembaca. Some of the stuffs written are agreeable. Some are debatable.

And even the debates are already well written. What's left for me, then? Nothing lah kan.

So aku pun sambung hidup macam biasa. Bermalas2an. Sluggish. Snail-ish.

Tapi teringin jugak la nak menulis balik macam dulu. Dulu2 ni masa tengah semangat, berak berapa kali sehari pun kalau boleh nak masuk blog.

Oh well, at least ada satu artikel yang buat aku rasa seronok nak menulis semula.

Katanya, menulis ~400 perkataan sehari bagus untuk minda.

Apparently aku sekarang ni selalu meraban di Twitter. Mungkin sebab tu kot blog ni makin bersawang.

The world revolves fast. Who would read shit of more than 140 letters nowadays?

Me. I would read more than 140 letters shits.


Thanks for reading. Bye ;)

No comments: