Pemollow

THYB on Facebook

Wednesday, May 22, 2013

Let's get it started yeah!


Assalamualaikum. Hye.

Exam is near. Nak tercabut jantung aku tapi buat2 rileks saja macam tak ada apa2. Macam kepala dah sarat dengan ilmu gitu maka boleh main game selalu. Mak aku baca ni habis berderai air mata beliau. Terus aku dihukum jadi anak derhaka. Kahkah.

So preparation is done. Maybe tak semantap mereka, tapi nak buat macam mana kan... bukan semua orang Allah pilih nak nak bagi kesungguhan dalam hati. Tak pun sebenarnya orang tu sendiri kot yang pilih nak bermalas2an. Pastu nak tangisi takdir konon. Pfft. Terasa diriku begitu urban sebab mampu tulis pfft.

Aku sebenarnya ada banyak benda nak tulis ni. Pasal aku pergi melawat kawan aku yang nak kahwen, pasal aku pergi forum, pasal aku trade item DotA, alah biasalah kan semua benda nak tulis pergi kedai pun nak masuk blog padahal bukan ada apa pun.

Tapi itulah, sibuk menelaah pelajaran sampai blog pun tak sempat buka. Sesungguhnya para pendusta itu tidaklah mendapat keberkatan. Ok sebenarnya aku main game tu yang tak sempat update blog.

You know online games can be addictive, yes? Kira oklah menagih game online daripada menagih rokok ke, arak ke apa kan? Tengok tu, nak justify jugak kesalahan diri sendiri. Bila nak bertaubat nasuha?

The only time to change is now. If not now, you will never change, ever.

Oklah jom belajar. Exam aku start 3hb Jun. Bat gii lek luu~~~ lek lu pala hotak hang. Haha oktengsbai



Thanks for reading. Bye ;)

No comments: