Pemollow

THYB on Facebook

Sunday, April 21, 2013

Cuti memang seronok tapi...


Assalamualaikum. Hye.

Oh saja nak bagitahu universiti aku sedang cuti. Cuti tu pulak selama terus-menerus cuti sampai diberitahu bila universiti bukak. Bukankah itu sungguh heaven?

Cuti, tidur all day long, DotA, movies.

Exam dah la 15 hari lagi. Sillabus ada yang tak habis lagi ni. Hoih?

Semua ni gara2 kes ada siapa tah buat kecoh aku pun tak pasti sangat cerita dia macam mana tapi bertitik tolak daripada International Day hari tu la. Ada yang aku buat status update cuti semperna International Day tu. Eh mana hangpa tau kan hangpa bukan stalk Fb aku pun. Hehe.

Ya ada cerita yang agak tidak menarik tapi sebab aku sendiri pun macam tak tahu sangat full details so aku malas nak cerita lah. Cuma tahap cerita ini ialah tidak seberat soal hidup dan mati tapi beratlah daripada cerita kamu makan tutti frutti perisa apa pagi tadi.

Tapi ini agaknya serius juga sebab... aku sangat terkesan dengan cuti. Sebagai manusia yang mensyukuri nikmat cuti, maka aku gunakan cuti untuk berehat serehat2nya. Itulah kesan paling positif. Kahkah maka aku pun tak start lagi ulangkaji.

Bila ada kuliah at least aku tadah telinga di dewan kuliah tu ada lah jugak seciput ilmu masuk ke dada. Eceh.

Ok nak baca dan terai buat Pharma sebab exam esok ni practical. Aku harap apa yang ditulis dalam instruction tu bolehlah aku faham dan buat laju2 supaya dapat secure markah elok2 sikit. Dah la midyear haritu lingkup.

oktengsbai

Thanks for reading. Bye ;)

2 comments:

Panggil Aku Han said...

good luck dan selamat bercuti-cuti..hahah :P

Hikaru Yui said...

@Panggil Aku Han tengkiyuuu