Pemollow

THYB on Facebook

Wednesday, February 6, 2013

Warming the cold life up 4


Assalamualaikum. Hye.

Today I will return to Egypt and face the miserable stuff. 

But I hope things will go well and I can live to make up all those wrong stuff. Walaupun susah tapi kenalah cuba jugak macam mana pun kan? Kalau tak sampai bila2 pun sama ja aku ni.

Bukan nak komplen pasal kelemahan diri tetapi more to the wrong choices. Tapi aku masih hidup. Masih boleh cuba betulkan apa yang patut aku betulkan. Peluang ada lagi.

Kata2 aku kepada aku yang hampeh dalam exam midyear ialah "Jangan bersedih result teruk gila babi sekurang2nya masih boleh sekolah. Ada orang, sekolah pun tak dapat pergi".

Tapi kata kepala aku yang sebelah lagi, kalau pergi sekolah pun jadi mangkuk hayun, baik duduk rumah tanam jagung saja. Kahkah.

Whatever lah. Sila rajin2kan diri dan dekatkan diri kepada tuhan. Mungkin aku dah lama menjauh kot so ini caranya tuhan nak panggil aku balik.

Dan memang sejak kecik lagi aku selalu mintak tuhan panggil aku balik. Dia lebih tahu.

oktengsbai

Thanks for reading. Bye ;)

No comments: