Pemollow

THYB on Facebook

Sunday, February 10, 2013

Pejam mata sudah


Assalamualaikum. Hye.

Kelas dah start balik. Aku sampai lupa kuliah mula pukul berapa. Pukul 9 kah? Pukul 10 kah? Tidak. Pukul 11 pagi. Yeah boleh makan2 dulu, tidur2 dulu, online2 dulu. Kahkah.

Lepas tu dok mencanang exam susah lah markah rendah lah apa lah macam2 lah pulak kan? Haih.

Oleh kerana hal exam lingkup itu memang kebenaran maka nak menafikan pun tak guna buat jadi kes denial saja dan buat apa nak denial2 bagai bukan ada faedah pun. Better move on towards a better future ye tak? Cumanya nak move on tu lah bukan senang oi.

Mereka2 itu sentiasa wujud dan tak akan mati. Ya golongan itu. Jadi buat2lah tak nampak mereka dan pejam mata sudah. Kalau nampak jugak, pergi tempat lain. Susah2 sangat duduk dalam rumah.

Aku nak cuba cara lain pulak. Kot2lah berkesan kan. 

Reunion kecil2an gitu.

Balik cuti nak ke Zagazig buat kokula alah tu tapi kawan ada hal pulak. Tak apa aku pergi menziarah kawan sajalah. Kebetulan yang dari Tanta pun ada juga. Thanks Hassan, Adiy, Azhari for the good time. Walaupun tak menyembang sangat jumpa2 pun jadilah.

Tak dilupakan ahli beyt Wan dan Syaufiq sori noh gi menceroboh rumah hangpa. Hehehe.

oktengsbai

Thanks for reading. Bye ;)

No comments: