Pemollow

THYB on Facebook

Sunday, January 27, 2013

Warming the cold life up 2


Assalamualaikum. Hye.

Balik dari Mesir ke Malaysia. Best. Kawan2 aku ramai yang bercuti berjalan2 ke sana dan ke sini. Ada yang pergi UK, Turki, Kanada, Russia, dan Antartika. Kahkah ok aku menambah2 destinasi pelancongan.

Waktu aku balik, orang tak ramai balik sekali dengan aku. Tarikh aku balik tu kurang menarik. Tapi tak kisahlah janji sampai rumah. Thanks a lot kepada kawan sekuliah aku yang tiba2 muncul di airpot so taklah rasa forever alone sangat. Cumanya nanti aku balik Mesir balik sorang jugak sebab tarikh dia lain.

Banyak benda nak buat tapi to-do-list lupa nak bawak balik pulak.

Well, just live and see what comes next lah. Apa yang ingat, setelkan. Apa yang tak ingat, cuba2 ingatkan. Kalau lupa jugak, nanti summer balik lagi. Huiii banyak duit?

Kenapa aku balik cuti ni? Perlukah ada sebab untuk balik? Tak boleh ke kalau aku balik sebab aku nak balik? Ramai jugak yang tanya. Aku bagi jawapan aku nak menikah. Mudah. Sounds catchy and annoying at the same time.


Home is here.
Here is home.
I am here.
I am home.

Home is everywhere.
Everywhere is home.
Live wherever you are.
Love and feel belonged.

oktengsbai

Thanks for reading. Bye ;)

6 comments:

Ukhti Hana said...

kalau saya pun..saya akan bagi jawapan mcm tu jg.=)
senang,baru depa diam.

Hana Amylia said...

home=heaven :D

twinkle twinkle said...

bestnya winter break balik malaysiaaa

Hikaru Yui said...

@Ukhti Hana kan? klu ada sesetengah org tu buleh buat modal sembang pulak lepas bg jawapan mcm tu =p

Hikaru Yui said...

@Hana Amylia true =p

Hikaru Yui said...

@twinkle twinkle awat xbalik? hehe