Keep calm and click click

Sesedapedia

Loading...

Tuesday, September 20, 2011

Kalau Ini Berita Benar...


Assalamualaikum... Bismillahirrahmanirrahim

AKAN KU DELETE ENTRY CINTA 321 AKU ITU!

Gila kot hari ni aku update 3 entry. Ada serupa blogger otai tak?



Sumber di sini

Baiklah. Ini satu berita baik. Aku ada jumpa jugak entry pasal Siti Nordiana pakai tudung jugak tapi tudung dia ada benda aneh haha maka aku buat biasa saja. Sebelum ni ada aku cerita pasal Catriona Ross jugak. Baguslah penghijrahan ini. Tahniah kepada semua anda sangat bertuah.

Aku buat entry ni ada dua sebab. Satu sebab aku ada buat entry pasal Diana Amir dalam cerita 321 cinta yang hancur tu. So kalaulah perubahan ini benar maka wajiblah aku remove entry tu walaupun popular dan banyak menerima komen daripada pembaca yang bukannya senang nak drop comments. Hehe takpa aku rela. Asalkan kau pakai tudung. Jaga diri.

Cabaran akan semakin kuat selepas ini. Lagi satu sebab ada kak Dina. Tetiba aku LIKE page tu ya lah Wardina Safiyyah sapa tak suka kan? wardina safiyYUI92? LIKE la jugak yer!

Ya bagi aku masa sikit dalam beberapa hari atau minggu. Kalau dia bukan jenis on/off, aku akan delete entry tu sebagai menyokong bahawa MENUTUP AURAT ITU WAJIB dan MENUTUP AIB JUGA WAJIB. Kalau dia berubah buat apa aku simpan gambar dia seksi2 dalam blog aku kan? Kalau dia berubah dan aku bagi orang tengok aurat dia melalui blog aku, maka aku akan berdosa sekali. Dan aku takmahu itu berlaku. Aku sedaya upaya akan menutup aib orang tapi kalau yang jenis show off aib sendiri, aku tolong jaja lagi ada. Kahkahkah dah nasihat baik2 dia kata kita tak berhikmah kan?

Jadi apa kes bagi orang yang tak mahu berubah? Perempuan Jomblo pun dah dapat hidayah dan berhijrah. Blogger fofuler yang lagi sorang tu nak tunggu apa lagi? dah makan laksa? 


Kepada wanita tak bertudung secara umumnya, ambillah peluang sementara hidup ini untuk balut kepala masing2 dengan sempurna menutup aurat menggunakan shawls, tudung bawal, atau tudung labuh yang berwarna warni. Nanti dah mati, orang tutup pakai kain kapan putih je. 

Kahkahkah okbai.
Terima kasihlah sudi baca. Silalah LIKE sekali ;P

20 comments:

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

Ok. Maka dengan ini tecer juga akan berhenti mengutuk dia.

Tapi kalu dia on off maka kutukan dan kejian juga akan on off. Harharhar

p/s Hobi kutuk artis di masa senggang perlu dikikis. Tapi harapan tinggal harapan. Macam haremmmm

yui92 said...

@h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r kita berkongsi hobi yg sama.. hehe

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

keji tak kalau cakap i loike
hahaha

yui92 said...

@h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r agak keji =p=p=p

sugar2 kapas strawberry said...

alhamdullilah.

yui92 said...

@sugar2 kapas strawberry alhamdulillah

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

agak je.
kiranya tak berapa pasti la kan.
hahaha

yui92 said...

@h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r bukan.. takut nnti kalau cakap 'keji' hilang keberkatan sbg student..hehe

Kayun Asza said...

ak mcm suka lak kat diana amir nih. haha

yui92 said...

@Kayun Asza huhu.. bila dy jadi baik aku pun suka .. smua org suka =p

Saiazuan said...

bagus ;D

yui92 said...

@Saiazuandoakan yg terbaik

Izzah Idz said...

alhamdulillah

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

berkat tu urusan Allah.
Bukan urusan tecer hamba yg hina dina ini.

(vote saya dalam rancangan Ustazah Pilihan)

yui92 said...

@Izzah Idz alhamdulillah

yui92 said...

@h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r hahaha... saya xtaw kod undi tcher sbb dok asyik tulis blog saja =p=p=p

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

kod? kodiang!

yui92 said...

@h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r tcher... macam mana dok baling boleh kod kodiang? baru pindah ka? =p=p=p

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

tecer dulu geografi B....

yui92 said...

@h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r samalah kita.. nasib baik masa PMR dapat A =p=p=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...